تلگرام

کانال تلگرام چیست؟

لیست کانال های باحال تلگرام + معرفی کانال شما بصورت رایگان

تلگرام %da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f1

از وقتی که تلگرام از امکان جدیدی به اسم کانال رو نمایی کرد چیزی در حدود ۶ ماه می گذرد تقریبا همه کسانی که از این اپلیکیشن موبایل استفاده می کنند با آن آشنایی دارند و در کانال های زیادی که به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کردند عضو بوده اند کانال تلگرام برای عده ای تداعی کننده وبلاگ نویسی است و برای برخی دیگر منبع در آمد و برای برخی دیگر رسانه و تریبون تا حرف های خود را به گوش مخاطبین خود برسانند. از آن زمان تا به امروز کانالهای زیادی اومدن و احتمالا تو خیلی هاشون هم عضو شدید ولی چیزی که هست بعد یک مدت یا مطلب کم میارن یا خسته میشن کانال رو ول میکنن و اگه هم ادامه بدن مطالب شون تکراری و خسته کننده شده یا اینکه اینقدر تبلیغات میزارن که اعصابت آدم رو خورد میکنن!


 موفق ترین کانال های تلگرام چطور افزایش ممبر داشته اند ؟

در میان همه ی این کانال های دولتی، فردی و گروهی که در این چند ماه شکل گرفتند بعضی از کانال ها به شدت رشد کردند و می توان از آنها به عنوان موفق ترین کانال های تلگرام یاد کرد برای مثال کانالی مثل باشگاه خبرنگاران جوان به واسطه در اختیار داشتن آنتن زنده بصورت روزانه در صدا و سیما ، کانال گیز میز به واسطه شناخت مطالب مورد علاقه مخاطب و کانال بدندید به دلیل تبلیغات شدید در شبکه های ماهواره ای و قرعه کشی ! و کانال های دیگری که فرصت و مجال پراختن به آنها در این مطلب نیست اما نکته ای که در میان حائز اهمیت است چرا سیل انبوه کانال هایی که شکل گرفت و افراد زیادی وقت و انرژی خود را بر تولید محتوا گذاشتند به ثمر ننشست.


 دلایل عدم موفقیت تعداد زیادی از کانال های تلگرام

طبق بررسی های تیم سردبیری تازه نو نکات مهمی که سبب شد اغلب کانال ها موفق نشوند عبارتند از:

  1. نداشتن پشتکار و طمع رسیدن به درآمدهای میلیونی و امیال و آرزو های پوچ و توخالی بدون هدف و برنامه ریزی
  2. شرکت در انواع تبادل های لیستی ، تب رو تب ، تب چرخشی ، تب تکی و …. که جز خسته کردن مخاطب هیچ نتیجه ای در بر نداشت اتفاقی که در هیچ یک از کانال های بزرگ و مطرح اتفاق نیفتاد
  3. کم آوردن مطلب و شروع به تکرار کردن
  4. رها کردن کانال در فواصل زمانی مختلف بدون توجه و احترام به مخاطبین کانال

به همین دلیل تیم سردبیری تازه نو طی بررسی هایی که در چند ماه اخیر در کانال های برتر تلگرام انجام داد به لیستی دست یافت که نسبتا از جامعیت خوبی برخودار است و در همه حوزه های برترین ها از نظر تعداد اعضا ، محتوا و یکسری پارامتر های کیفی دیگر سبب شد تا در لیست بهترین کانال های تلگرام قرار بگیرند.

منبع:

http://gol-behesht.ir