افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار »، در همین رابطه و با توجه به اقدامات بانک شهر به ویژه در حوزه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، هم اکنون تنها 10درصد از منابع این بانک توسط شهرداری ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می شود.
بر این اساس، راه اندازی پیشخوان های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که موجب جلب رضایت شهروندان و افزایش مشارکت آنان شده است.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( …

world press news

بک لینک رنک 2