تلگرام جدید

نصب تلگرام جدید

نصب برنامه تلگرام – نصب تلگرام

نصب برنامه تلگرام – نصب تلگرام

اگر مایل به نصب برنامه تلگرام هستید می توانید برنامه تلگرام را از همین پست نصب کنید. در حال حاضر جدیدترین نسخه یا ورژن جدید تلگرام Telegram 3.8.0 هست.

تلگرام

به نظر می رسد برنامه تلگرام پر کاربردترین برنامه چت و ارتباطات در ایران باشد. محبوبیت برنامه تلگرام بیشتر به خاطر امکانات آن مانند کانال ها و سرعت مناسب این نرم افزار است.

نصب برنامه تلگرام – نصب تلگرام

کانال های تلگرام امکان جدیدی است که به تلگرام اضافه شده است. کانال تلگرام امکان یک طرفه‌ای است که فقط مدیر کانال می‌تواند در آن پستهای دلخواه را برای اعضای کانال منتشر کند و سایر اعضا دسترسی برای اضافه کردن پست را ندارند.

همچنین ربات‌های تلگرام هم از دیگر ویژگی‌ های تلگرام هستند. کاربران تلگرام به وسیله ربات ها می‌توانند از امکانات اتوماتیک استفاده کنند.

از قابلیت‌های ربات های تلگرام می توان به امکان جستجوی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد، گیف‌ها و … – سرگرمی (بازی، لطیفه، داستان‌ و…) – ترجمه – و غیره اشاره کرد.

%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af1

دانلود ورژن جدید تلگرام

در اینجا ورژن جدید تلگرام آماده دانلود می باشد. شما می توانید فایل APK تلگرام را دانلود و مستقیم برروی موبایل یا تبلت خود برنامه را نصب و اجرا کنید. نصب تلگرام ساده است و تنظیم خاصی ندارد کافیست لینک دانلود شده لمس کنید.

برای دانلود برنامه تلگرام برای اندروید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود تلگرام برای اندروید نسخه 3.8.0 (15 مگابایت)

منبع:http://gol-behesht.ir